Regulamin Forum
#1
Regulamin Forum "4funforum.pl"

Zasady ogólne:

  1. Nie umieszczamy komentarzy lub odnośników które naruszają Polskie prawo.
  2. KATEGORYCZNIE NIE wyzywamy oraz nie obrażamy innych członków forum.
  3. Nie publikujemy pornografii w żadnej formie.
  4. Nie programujemy piractwa oprogramowania.
  5. Nie reklamujemy, chyba że dostałeś na to pozwolenie.
  6. Sygnatura (podpis) powinna być nie wyższa niż 150 pikseli oraz nie szersza niż 700 pikseli.
  7. Staramy się ograniczać używanie wulgaryzmów do minimum.
  8. Forum 4funforum.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść dodawaną przez użytkowników.
  9. Posiadanie multikont na forum jest zabronione.

Treści zakazane na forum Treści zakazane na forum 4funforum.pl:



  1. pornografia i treści dla osób dorosłych;
  2. treści związane z przemocą;
  3. wypowiedzi szerzące nienawiść (w tym treści nawołujące do nienawiści lub przemocy wobec konkretnych osób lub grup ze względu na ich pochodzenie rasowe lub etniczne, religię, niepełnosprawność, płeć, wiek, status weterana, orientację seksualną lub tożsamość płciową), treści nękające, dokuczające oraz podobne treści, które nawołują do krzywdzenia konkretnych osób lub grup;
  4. przesadne wulgaryzmy;
  5. treści związane z hackingiem/crackingiem;
  6. oprogramowanie lub inne treści, które naruszają zasady dotyczące niechcianego oprogramowania;
  7. oprogramowanie złośliwe i typu adware;
  8. treści o narkotykach i związanych z nimi akcesoriach;
  9. treści, które promują lub oferują produkty wytwarzane z gatunków zwierząt zagrożonych wyginięciem;
  10. sprzedaż piwa lub mocnych alkoholi;
  11. sprzedaż tytoniu lub produktów związanych z tytoniem;
  12. sprzedaż leków na receptę;
  13. sprzedaż broni i amunicji (np. broni palnej, elementów broni palnej, noży bojowych, paralizatorów);
  14. sprzedaż lub dystrybucja wypracowań lub prac zaliczeniowych;
  15. treści związane z programami wynagradzającymi użytkowników za klikanie reklam lub ofert, przeprowadzanie wyszukiwań, odwiedzanie witryn internetowych lub czytanie e-maili;
  16. wszelkie inne treści, które naruszają przepisy prawa, propagują czyny niezgodne z prawem lub naruszają prawa innych osób.


    Zasady dotyczące nowych tematów:
  1. Dodając temat upewnij się iż znajduje się on w odpowiednim dziale.
  2. Nazywając temat pamiętaj aby opisywał on kluczowo Twój problem lub pasował do wzoru.
  3. Przed dodaniem tematu upewnij się iż wypełniłeś go zgodnie ze przypiętym wzorem danego działu.

Zasady dotyczące nowych postów:

  1. Nie wypowiadamy się w skargach, odszkodowaniach, prośbach o UnBan jeżeli nas nie dotyczą.
  2. Nie dodajemy postów typu +1, dobrze gadasz itp. Od tego służy przycisk reputacji.
  3. Post musi być związany z tematem.
  4. Nie cytuj całej wypowiedzi, tylko fragment do którego się odwołujesz. Nie cytuj wypowiedzi tylko po to aby odpowiedzieć "zgadzam się!".

Kary za łamanie regulaminu:

  1. Moderacja zawartości
  2. Blokada dodawania zawartości
  3. Zablokowanie pisania na czacie
  4. Zablokowanie dostępu do forum
"Śmiejecie się ze mnie bo jestem inny, Ja śmieję się z Was, bo Wszyscy jesteście tacy Sami !" ~ Joker


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości